Πολιτική μεταφοράς αποσκευών | Minoan Lines
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

Πολιτική μεταφοράς αποσκευών

ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ


ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

• Οι αποσκευές μπορούν να παραμείνουν μέσα στα αυτοκίνητα με ίδια ευθύνη των επιβατών. Οι επιβάτες παρακαλούνται να παίρνουν μαζί τους τα προσωπικά τους αντικείμενα, που θα χρειαστούν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

 

• Μετά την αναχώρηση του πλοίου απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο των οχημάτων.

 

• Η Εταιρεία δεν έχει ευθύνη για απώλεια ή ζημία σε χρήματα, διαπραγματεύσιμα αξιόγραφα, χρυσό, ασημικά, κοσμήματα, διακοσμητικά αντικείμενα, έργα τέχνης ή άλλα τιμαλφή, εκτός εάν παραδόθηκαν στο λογιστήριο του πλοίου με συμφωνία για τη φύλαξή τους.

 

• Το όριο ευθύνης για απώλεια ή ζημία αποσκευών καμπίνας επιβατών καθορίζεται από τις σχετικές διατάξεις του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 392/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23-4-2009.

Εάν επιβάτης αντιληφθεί ότι έχασε προσωπικά αντικείμενα ενώ βρίσκεται ακόμη στο πλοίο, μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με την υποδοχή για να αναφέρει την απώλεια. Σε περίπτωση που τα αντικείμενα δεν βρεθούν ή εάν ο επιβάτης παρατηρήσει ότι έχει ξεχάσει ένα προσωπικό αντικείμενο στο πλοίο όταν έχει ήδη αποβιβαστεί από το πλοίο, μπορεί να το αναφέρει στέλνοντας email στο customer@minoan.gr



ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ


Κάθε επιβάτης μπορεί να μεταφέρει στο πλοίο, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, μη παραδοτέα αποσκευέή που περιέχει αποκλειστικά προσωπικά αντικείμενα, εντός των ορίων μεγέθους που καθορίζονται παρακάτω: 56 x 45 x 25 cm, για κάθε επιβάτη που έχει κάνει κράτηση για πολυθρόνα ή ταξιδεύει σε καταστρωμα ή σε καμπίνα. Επιπλέον, κάθε επιβάτης μπορεί να πάρει μαζί του μια μικρή τσάντα ή σακίδιο πλάτης στο πλοίο χωρίς επιπλέον χρέωση. Με εξαίρεση τις γραμμές που έχουν συμφωνηθεί, η μεταφορά πρόσθετων αποσκευών –ακόμα και αν δεν υπερβαίνει τα προαναφερθέντα όρια βάρους και όγκου– υπόκειται στην καταβολή επιβάρυνσης ίσης με 10 ευρώ ανά αποσκευή, που καταβάλλεται κατά την επιβίβαση. Στις γραμμές προς/από την Τυνησία, η υπηρεσία μεταφοράς για τέτοιες αποσκευές μπορεί να προαγοραστεί κατά τη διαδικασία κράτησης, στην τιμή των 7 ευρώ μέσω των παρακάτω καναλιών: (i) ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.grimaldi-lines.com. (ii) επικοινωνώντας με το τηλεφωνικό κέντρο της Grimaldi Lines στο +39 081496444, (iii) στέλνοντας ένα email στο info@grimaldi.napoli.it· (iv) στα σημεία πώλησης Grimaldi Tours. Η μεταφορά εμπορευμάτων, επίπλων, οικιακών συσκευών ή άλλων ογκωδών αντικειμένων υπόκειται στην καταβολή τέλους, ίσου με 30 ευρώ ανά είδος, που καταβάλλεται κατά την επιβίβαση. Δεν υπάρχουν επιβαρύνσεις για αποσκευές και/ή αντικείμενα που μεταφέρονται μέσα ή πάνω στο όχημα που συνοδεύει τον επιβάτη, σύμφωνα με τους κανονισμούς ασφαλείας Κάθε επιβάτης με όχημα σε ρυμούλκηση υποχρεούται να μεταφέρει τις χειραποσκευές του και όλα τα έγγραφα που χρειάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Τα γκαράζ παραμένουν κλειστά κατά το ταξίδι. Εκτός από τις μη παραδοτέες αποσκευές που αναφέρονται στην πρώτη παράγραφο, πρόσθετες αποσκευές και/ή ογκώδη αντικείμενα που δεν μεταφέρονται μέσα ή πάνω στο όχημα που επιβιβάζεται ο επιβάτης θα στοιβάζονται στο χώρο αποσκευών του πλοίου. Για το σκοπό αυτό, ο επιβάτης πρέπει να μεταβεί στη ρεσεψιόν του πλοίου προσκομίζοντας το ταξιδιωτικό του εισιτήριο και έγκυρο έγγραφο ταυτότητας, να συμπληρώσει και να υπογράψει ειδική φόρμα και να κρατήσει τη σχετική απόδειξη κατάθεσης που θα προσκομίσει κατά την παραλαβή των αποσκευών.

Είναι ευθύνη του επιβάτη να μην αφήσει στην αποσκευή που θα παραδόσει κανένα έγγραφο ταυτότητας ή άλλο έγγραφο που είναι απαραίτητο για το ταξίδι.

Η αποθήκευση αντικειμένων ή αγαθών που απαγορεύονται από το νόμο ή/και θεωρούνται επικίνδυνα από το νόμο ή/και από την Εταιρεία, καθώς και αντικείμενα που από τη φύση ή τη συσκευασία τους μπορεί να προκαλέσουν ζημιά σε ανθρώπους, το περιβάλλον ή άλλες αποσκευές που μεταφέρονται ή/και αποθηκεύονται, δεν επιτρέπεται. Εκτός εάν συμφωνηθεί διαφορετικά, ο Μεταφορέας δεν αναλαμβάνει καμία υποχρέωση φύλαξης τιμαλφών (όπως κοσμήματα, χρήματα, έργα τέχνης) και αποποιείται κάθε ευθύνη για πιθανή κλοπή, απώλεια, εξαφάνιση ή ζημιά τέτοιων αντικειμένων. Δεν θα είναι δυνατή η πρόσβαση στο αποθηκευμένες αποσκευές κατά την πλοήγηση. Οι αποσκευές θα επιστρέφονται με την προσκόμιση της κατάλληλης απόδειξης και ενός έγκυρου εγγράφου ταυτότητας. Ο Μεταφορέας είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε απώλεια ή ζημιά στις αποσκευές μόνο εάν το γεγονός οφείλεται στον ίδιο τον Μεταφορέα, στις περιπτώσεις και εντός των ορίων που ορίζονται στον Κανονισμό ( ΕΚ) αρ. 392/2009, από τον Ιταλικό Κώδικα Ναυσιπλοΐας ή/και από άλλη ιταλική και διεθνή νομοθεσία που μπορεί να ισχύει. Σε περίπτωση απώλειας ή ζημιάς στις αποσκευές, ο επιβάτης υποχρεούται να υποβάλει έγγραφη καταγγελία στον Μεταφορέα.

Σε περίπτωση εμφανούς ζημιάς στις αποσκευές, πρέπει να υποβληθεί γραπτή καταγγελία υποβάλλοντας το κατάλληλο έντυπο παραπόνων στην υποδοχή επί του πλοίου ή στο Λιμενικό Γραφείο ή με τον τρόπο που περιγράφεται στο Άρθρο 24 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Μεταφοράς .

Για μη παραδοτέες αποσκευές, πρέπει να υποβληθούν γραπτά παράπονα πριν από την αποβίβαση ή κατά την αποβίβαση. Για άλλες αποσκευές ή/και ογκώδη αντικείμενα, η γραπτή καταγγελία πρέπει να υποβληθεί πριν ή κατά την επιστροφή τους.

Σε περίπτωση μη ορατής ζημιάς ή απώλειας αποσκευών ή/και ογκωδών αντικειμένων, η γραπτή καταγγελία πρέπει να υποβληθεί με τον τρόπο που ορίζεται στο άρθρο 24 των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Μεταφοράς και εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποβίβασης ή αναπαράδοση ή από την ημερομηνία κατά την οποία θα έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί η εκ νέου παράδοση.

Η γραπτή ειδοποίηση δεν είναι απαραίτητη εάν η απώλεια ή η ζημιά έχει διαπιστωθεί από κοινού και είναι αποτέλεσμα ειδικής έκθεσης που συντάχθηκε κατά τη στιγμή της παραλαβής.

Εάν ένας επιβάτης αντιληφθεί ότι έχασε προσωπικά αντικείμενα ενώ βρίσκεται ακόμη στο σκάφος, μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με την υποδοχή για να αναφέρει την απώλεια. Σε περίπτωση που τα αντικείμενα δεν βρεθούν ή εάν ο επιβάτης παρατηρήσει ότι έχει ξεχάσει ένα προσωπικό αντικείμενο στο πλοίο όταν έχει ήδη αποβιβαστεί από το πλοίο, μπορεί να το αναφέρει στο γραφείο του Μεταφορέα στέλνοντας ένα email στο customer@grimaldi.napoli. το. Η αναφορά απώλειας πρέπει να αποσταλεί εντός 15 ημερών από την ημερομηνία αποβίβασης του επιβάτη.