Γενικές πληροφορίες

Μπορούν τα παιδιά να ταξιδεύουν μόνα τους με τις Μινωϊκές Γραμμές;

Πατήστε εδώ (ΑΝΗΛΙΚΟΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ)

Υπάρχει έκπτωση για άτομα άνω των 60 ετών;

Πατήστε εδώ

Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό και στο βάρος των αποσκευών που μπορώ να πάρω μαζί μου;

Στα δρομολόγια εξωτερικού δεν υπάρχει περιορισμός.

Στα δρομολόγια εσωτερικού ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει δύο αποσκευές, τις οποίες μπορεί να παραδώσει στο container συνοδευόμενων αποσκευών, και μία χειραποσκευή.

Για τα επιπλέον τεμάχια αποσκευών θα πρέπει να εκδοθεί φορτωτική στα αντίστοιχα λιμενικά πρακτορεία Ηρακλείου και Πειραιά ή στο container.

Τα παιδιά μπορούν να ταξιδέψουν με χαμηλότερη χρέωση;

Για παιδιά 0-4 πατήστε εδώ
Για παιδιά 4-16 πατήστε εδώ

Μπορώ να αλλάξω θέση μέσα στο πλοίο;

Μπορεί να γίνει αλλαγή θέσης στο πλοίο εφόσον με την επιβίβασή σας δηλώσετε την επιθυμία σας στη ρεσεψιόν του πλοίου και γραφτείτε στη σχετική λίστα αναμονής. Εάν μετά τον απόπλου και τον έλεγχο των εισιτηρίων υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων γίνεται σχετική ανακοίνωση.

Υπάρχει έκπτωση στους φοιτητές ή τους νέους;

Για τα δρομολόγια εσωτερικού πατήστε εδώ
Για τα δρομολόγια εξωτερικού πατήστε εδώ

Χρειάζομαι διαβατήριο για ταξίδι στο εξωτερικό;

Στα δρομολόγια του εξωτερικού (Ελλάδα - Ιταλία) για τους επιβάτες - πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν είναι απαραίτητη η προσκόμιση διαβατηρίου. Συνιστάται όμως πάντα να έχετε μαζί σας κάποιο έγγραφο πιστοποίησης της ταυτότητάς σας. Στους επιβάτες των λοιπών χωρών είναι υποχρεωτικό το διαβατήριο. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στην πρεσβεία της χώρας που πρόκειται να επισκεφθείτε.

Πώς μπορώ να μάθω για τις ευκαιρίες εργασίας των Μινωϊκών Γραμμών;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά με την υπηρεσία προσωπικού στο +30 2810 399960 για το Ηράκλειο και στο +30 210 4082440 για τον Πειραιά ή με την αποστολή e-mail στη διεύθυνση centralsec@minoan.gr

Ποια είναι τα σημεία πώλησης εισιτηρίων των Μινωϊκών Γραμμών;

Πατήστε εδώ

Επιτρέπεται το κάπνισμά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού;

Το κάπνισμα δεν επιτρέπεται στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου παρά μόνο στα εξωτερικά μπαρ. Για λόγους ασφαλείας τόσο των επιβατών όσο και του πλοίου παρακαλείστε να μην πετάτε αναμμένα τσιγάρα σε κανένα σημείο του πλοίου, αλλά ούτε και στη θάλασσα.

Χαμένα αντικείμενα εν πλω - Γραμμές Αδριατικής

Σε περίπτωση που ο Επιβάτης συνειδητοποιήσει ότι έχασε τα προσωπικά του αντικείμενα ενώ ήταν ακόμη στο πλοίο, ο Επιβάτης μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας με την Υποδοχή για να αναφέρει την απώλεια.

Το υπεύθυνο προσωπικό θα πραγματοποιήσει όλες τις κατάλληλες έρευνες για να βρει τα αντικείμενα και να τα επιστρέψει στον Επιβάτη.

Σε αντίθετη περίπτωση, αν ο Επιβάτης συνειδητοποιήσει  ότι έχει ξεχάσει ένα προσωπικό αντικείμενο στο πλοίο όταν έχει ήδη αποβιβαστεί από το πλοίο, ο Επιβάτης μπορεί να υποβάλει αναφορά στο γραφείο της Εταιρείας στέλνοντας ένα email στο customer@grimaldi.napoli.it.

Η εν λόγω αναφορά πρέπει να περιέχει όλες τις λεπτομέρειες του ταξιδιού, όπως ημερομηνία, ώρα αναχώρησης, διαδρομή που έχει ληφθεί, αριθμό εισιτηρίου και οποιονδήποτε αριθμό καμπίνας ή καθίσματος που χρησιμοποιείται, και επίσης να παρέχει μια σύντομη περιγραφή όσο το δυνατόν πιο λεπτομερή για το αντικείμενο που αναφέρεται ως χαμένο (επισυνάπτοντας τυχόν φωτογραφικές αναπαραγωγές όπου υπάρχουν).

Το υπεύθυνο τμήμα θα πραγματοποιήσει όλους τους απαραίτητους ελέγχους και θα παρέχει ανατροφοδότηση στον Επιβάτη το συντομότερο δυνατό.

Η αναφορά της απώλειας πρέπει να αποσταλεί εντός μίας εβδομάδας από την ημερομηνία αποβίβασης του Επιβάτη.

Σε καμία περίπτωση, ο Μεταφορέας δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος για την απώλεια ούτε θα πρέπει να καταβάλει αποζημίωση σε περίπτωση αποτυχίας να το βρει.

Ομοίως, ο Μεταφορέας δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνος με οποιονδήποτε τρόπο για κλοπή, απώλεια, απώλεια ή ζημιά οποιουδήποτε είδους αντικειμένου, ούτε καν αντικειμένων σημαντικής αξίας όπως κοσμήματα, έγγραφα, χειρόγραφα, μουσικά όργανα, πίνακες ζωγραφικής και χρήματα.

Τα αντικείμενα που βρέθηκαν επί του σκάφους και δεν αξιώνονται θα παραμείνουν επί του σκάφους για περιορισμένο χρονικό διάστημα και σε κάθε περίπτωση που δεν θα υπερβαίνει τους δύο μήνες.

Μετά από αυτήν την περίοδο, τα χαμένα αντικείμενα θα μεταφερθούν στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο αρμόδιο γραφείο που θα τα κρατήσει για μια επιπλέον περίοδο έξι μηνών, μετά την οποία θα απορριφθούν.

 

Share it!

Μοιραστείτε με τους φίλους σας την ταξιδιωτική εμπειρία της Minoan Lines.