Εισιτήρια / Πληρωμές

Σημαντική Σημείωση

Για εισιτήρια προσφοράς / προηγούνται οι ιδιαίτεροι όροι έκδοσης τους και ακολουθούν οι συγκεκριμένες παρατηρήσεις. 

Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία ταξιδιού που αναγράφεται
στο εισιτήριό μου;

Θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριό σας είτε στο πρακτορείο το οποίο σας το εξέδωσε είτε σε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της Minoan Lines προκειμένου να αντικατασταθεί, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις την ημερομηνία που επιθυμείτε.

Πώς γίνεται ένα εισιτήριο Open;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε είτε με το πρακτορείο το οποίο το εξέδωσε είτε με κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της Minoan Lines πριν την αναχώρηση του πλοίου.

Σε περίπτωση που η κράτηση έχει γίνει από το www.minoan.gr απλά στέλνετε ένα email στο internet@minoan.gr με τον κωδικό της κράτησης και το αίτημα να γίνει open.

Για πόσο καιρό ισχύει ένα open εισιτήριο;

Τα εισιτήρια αυτά ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία ταξιδιού εφόσον αυτή αναγράφεται. Εάν δεν αναγράφεται, ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσης.

Για πόσο καιρό ισχύει το εισιτήριο μου σε περίπτωση
ματαίωσης του ταξιδιού μου;

Σε περίπτωση ματαίωσης του ταξιδιού είναι απαραίτητη η ακύρωση της κράτησης πριν τον απόπλου επικοινωνώντας με τα κεντρικά μας πρακτορεία. Στην περίπτωση αυτή το εισιτήριο μετατρέπεται σε open και ισχύει για ένα έτος από την αναγραφόμενη ημερομηνία ταξιδιού.

Πώς μπορώ να πληρώσω το εισιτήριό μου;

Μπορείτε να πληρώσετε το εισιτήριό σας:

  • Κάνοντας κράτηση από το www.minoan.gr πληρώνοντας online με χρήση Visa, Mastercard, Diners, AMEX (χρεωστικές και πιστωτικές) ή Paypal .

 

  • Με μετρητά μπορείτε να πληρώσετε απευθείας στα κεντρικά μας πρακτορεία, στα λιμενικά γραφεία και σε όλα τα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία.

 

  • Με πιστωτική κάρτα ή χρεωστική κάρτα, στα κεντρικά μας πρακτορεία όπου γίνονται δεκτές όλες οι κάρτες (χρεωστικές και πιστωτικές).

 

  • Και τηλεφωνικά με χρήση Visa, Mastercard, DINERS (χρεωστικές και πιστωτικές).

     
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου;

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου ο δικαιούχος επιβάτης οφείλει να ενημερώσει γραπτώς τον πράκτορα που εξέδωσε το εισιτήριο ή τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Το απολεσθέν εισιτήριο αντικαθίσταται χωρίς επιβάρυνση του επιβάτη, εκτός της περίπτωσης αλλαγής τιμής ή αλλαγής θέσης όπου ο επιβάτης επιβαρύνεται με την ανάλογη διαφορά ναύλου.

Τι συμβαίνει εάν ακυρωθεί ή καθυστερήσει ο απόπλους;

H Minoan Lines δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση του δρομολογίου ή απαγόρευση του απόπλου που οφείλεται σε κακές καιρικές συνθήκες ή εντολές του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ή των Λιμενικών Αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας.

Στην περίπτωση αυτή μπορεί να γίνει εξαργύρωση των εισιτηρίων στα Κεντρικά Πρακτορεία ή στο πρακτορείο έκδοσης τους με την προσκόμιση ολόκληρου του εισιτηρίου.

Οι επιβάτες που έχουν ήδη επιβιβαστεί πρέπει να φροντίσουν πριν αποβιβαστούν να παραλάβουν από το λογιστήριο του πλοίου το απόκομμα του ελέγχου που έχει κρατηθεί κατά το check in.

Σε περίπτωση που αποφασίσω να ακυρώσω το ήδη προπληρωμένο
εισιτήριο τι συμβαίνει;

Το εισιτήριο μπορεί να γίνει open (αφού προηγουμένως έχει τυπωθεί και παραληφθεί από τον επιβάτη)
Eπιστροφή ολόκληρου του αντιτίμου του εισιτηρίου γίνεται σε περιπτώσεις ματαίωσης του απόπλου λόγω απαγορευτικού ή ανωτέρας βίας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε την εξαργύρωσή του χωρίς να συντρέχουν οι παραπάνω λόγοι τότε ισχύουν οι παρακάτω όροι:

Ακυρώσεις / Αλλαγές

Γραμμές εσωτερικού:

Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου και μέχρι και 14 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου.

Από 13 ημέρες μέχρι και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 75% της αξίας του εισιτηρίου.

Από 6 ημέρες μέχρι και 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: επιστροφή του 50% της αξίας του εισιτηρίου.

Γραμμές Αδριατικής:

Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου και μέχρι 30 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου.

Από 29 ημέρες μέχρι και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 75% της αξίας του εισιτηρίου.

Από 6 ημέρες μέχρι και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: επιστροφή του 50% της αξίας του εισιτηρίου.

Την ίδια ημέρα της αναχώρησης δεν επιστρέφεται ο ναύλος.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο από το πρακτορείο που έχει εκδώσει το εισιτήριο.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση για εισιτήρια?

Φυσικά!

Επικοινωνώντας στους Πανελλαδικούς αριθμούς κρατήσεων 8011175000 από σταθερό τηλέφωνο (χρέωση μία αστική μονάδα), 18175 από κινητό και σταθερό τηλέφωνο και στο (+30) 2810 229602 από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.

Share it!

Μοιραστείτε με τους φίλους σας την ταξιδιωτική εμπειρία της Minoan Lines.
Ηράκλειο
  • Ηράκλειο
  • Αγκώνα
  • Πειραιάς
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • Βενετία
ΤΩΡΑ13°
  • ΤΕΤ17°10°
  • ΠΕΜ14°11°
  • ΠΑΡ16°
  • ΣAΒ16°
  • ΚΥΡ16°12°
  • ΔΕΥ13°
Αγκώνα
  • Ηράκλειο
  • Αγκώνα
  • Πειραιάς
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • Βενετία
ΤΩΡΑ13°
  • ΤΕΤ15°
  • ΠΕΜ10°
  • ΠΑΡ12°
  • ΣAΒ
  • ΚΥΡ
  • ΔΕΥ
Πειραιάς
  • Ηράκλειο
  • Αγκώνα
  • Πειραιάς
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • Βενετία
ΤΩΡΑ10°
  • ΤΕΤ18°
  • ΠΕΜ15°
  • ΠΑΡ15°
  • ΣAΒ16°
  • ΚΥΡ15°11°
  • ΔΕΥ11°
Ηγουμενίτσα
  • Ηράκλειο
  • Αγκώνα
  • Πειραιάς
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • Βενετία
ΤΩΡΑ
  • ΤΕΤ13°
  • ΠΕΜ11°
  • ΠΑΡ11°
  • ΣAΒ11°
  • ΚΥΡ
  • ΔΕΥ-3°
Πάτρα
  • Ηράκλειο
  • Αγκώνα
  • Πειραιάς
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • Βενετία
ΤΩΡΑ10°
  • ΤΕΤ13°
  • ΠΕΜ11°
  • ΠΑΡ11°
  • ΣAΒ12°
  • ΚΥΡ10°
  • ΔΕΥ
Βενετία
  • Ηράκλειο
  • Αγκώνα
  • Πειραιάς
  • Ηγουμενίτσα
  • Πάτρα
  • Βενετία
ΤΩΡΑ
  • ΤΕΤ11°
  • ΠΕΜ
  • ΠΑΡ
  • ΣAΒ
  • ΚΥΡ
  • ΔΕΥ

Newsletter