Εισιτήρια / Πληρωμές

Σημαντική Σημείωση

Για εισιτήρια προσφοράς / προηγούνται οι ιδιαίτεροι όροι έκδοσης τους και ακολουθούν οι συγκεκριμένες παρατηρήσεις. 

Μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία ταξιδιού που αναγράφεται
στο εισιτήριό μου;

Θα πρέπει να προσκομίσετε το εισιτήριό σας είτε στο πρακτορείο το οποίο σας το εξέδωσε είτε σε ένα από τα κεντρικά πρακτορεία της Minoan Lines προκειμένου να αντικατασταθεί, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις την ημερομηνία που επιθυμείτε.

Πώς γίνεται ένα εισιτήριο Open;

Θα πρέπει να επικοινωνήσετε είτε με το πρακτορείο το οποίο το εξέδωσε είτε με κεντρικό ή λιμενικό πρακτορείο της Minoan Lines πριν την αναχώρηση του πλοίου.
Για δρομολόγια εσωτερικού μπορείτε να κάνετε τα εισιτήρια σας Open εδώ http://open.minoan.gr/

Για πόσο καιρό ισχύει ένα open εισιτήριο;

Τα εισιτήρια αυτά ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία ταξιδιού εφόσον αυτή αναγράφεται. Εάν δεν αναγράφεται, ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσης.

Για πόσο καιρό ισχύει το εισιτήριο μου σε περίπτωση
ματαίωσης του ταξιδιού μου;

Σε περίπτωση ματαίωσης του ταξιδιού είναι απαραίτητη η ακύρωση της κράτησης πριν τον απόπλου επικοινωνώντας με τα κεντρικά μας πρακτορεία. Στην περίπτωση αυτή το εισιτήριο μετατρέπεται σε open και ισχύει για ένα έτος από την αναγραφόμενη ημερομηνία ταξιδιού.

Πώς μπορώ να πληρώσω το εισιτήριό μου;

Μπορείτε να πληρώσετε το εισιτήριό σας:

  • Κάνοντας κράτηση από το www.minoan.gr πληρώνοντας online με χρήση Visa, Mastercard, Diners, AMEX (χρεωστικές και πιστωτικές) ή Paypal .

 

  • Με μετρητά μπορείτε να πληρώσετε απευθείας στα κεντρικά μας πρακτορεία, στα λιμενικά γραφεία και σε όλα τα συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία.

 

  • Με πιστωτική κάρτα ή χρεωστική κάρτα, στα κεντρικά μας πρακτορεία όπου γίνονται δεκτές όλες οι κάρτες (χρεωστικές και πιστωτικές).

 

  • Και τηλεφωνικά με χρήση Visa, Mastercard, DINERS (χρεωστικές και πιστωτικές).

     
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρίας.

Τι συμβαίνει σε περίπτωση που χάσω το εισιτήριό μου;

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου ο δικαιούχος επιβάτης οφείλει να ενημερώσει γραπτώς τον πράκτορα που εξέδωσε το εισιτήριο ή τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Το απολεσθέν εισιτήριο αντικαθίσταται χωρίς επιβάρυνση του επιβάτη, εκτός της περίπτωσης αλλαγής τιμής ή αλλαγής θέσης όπου ο επιβάτης επιβαρύνεται με την ανάλογη διαφορά ναύλου.

Σε περίπτωση που αποφασίσω να ακυρώσω το ήδη προπληρωμένο
εισιτήριο τι συμβαίνει;

Το εισιτήριο μπορεί να γίνει open (αφού προηγουμένως έχει τυπωθεί και παραληφθεί από τον επιβάτη)


Σε περίπτωση που επιθυμείτε την εξαργύρωσή του χωρίς να συντρέχουν οι παραπάνω λόγοι τότε ισχύουν οι παρακάτω όροι:

Ακυρώσεις / Αλλαγές

Γραμμές εσωτερικού:

Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου και μέχρι και 14 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου.

Από 13 ημέρες μέχρι και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 75% της αξίας του εισιτηρίου.

Από 6 ημέρες μέχρι και 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: επιστροφή του 50% της αξίας του εισιτηρίου.

Γραμμές Αδριατικής:

Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου και μέχρι 30 ημέρες πριν  την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 90% της αξίας του εισιτηρίου (συν τα πάγια τέλη 10€).

Από 29 ημέρες μέχρι και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 70% της αξίας του εισιτηρίου (συν τα πάγια τέλη 10€).

Από 6 ημέρες μέχρι και 2 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 50% της αξίας του εισιτηρίου (συν τα πάγια τέλη 10€). 

Από 24 ώρες έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: δεν επιστρέφεται ο ναύλος.


Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο από το πρακτορείο που έχει εκδώσει το εισιτήριο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:

•Σε περίπτωση ΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ και σε ΑΝΟΙΧΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ (και στις δύο γραμμές) δε γίνεται επιστροφή χρημάτων.

• Τα εισιτήρια με ΕΙΔΙΚΟ ΝΑΥΛΟ (π.χ. Early Booking) υπόκεινται σε ειδικούς όρους ακύρωσης.

Μπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση για εισιτήρια?

Φυσικά!

Επικοινωνώντας στους Πανελλαδικούς αριθμούς κρατήσεων 8011175000 από σταθερό τηλέφωνο (χρέωση μία αστική μονάδα), 18175 από κινητό και σταθερό τηλέφωνο και στο (+30) 2810 399899 από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Επίσης, στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.

Τροποποιήσεις δρομολογίων και εφαρμογή κυβερνητικών οδηγιών για την πρόληψη του Covid 19

Δεδομένων των συνθηκών, σύμφωνα με τις κυβερνητικές οδηγίες και τα μέτρα πρόληψης κατά της εξάπλωσης του κορονωϊού  Covid-19, τα δρομολόγια και η πολιτική μας μπορεί να τροποποιηθούν. Παρακαλούνται οι κ.κ. επιβάτες να επισκέπτονται τη σελίδα μας ή να επικοινωνήσουν με τα κεντρικά πρακτορεία, τα λιμενικά γραφεία ή  το συνεργαζόμενο γραφείο ταξιδίων για την ενημέρωσή τους.

Η ασφάλεια, η πρόληψη και η υγιεινή των επιβατών και του προσωπικού μας σε στεριά και θάλασσα είναι προτεραιότητά μας. Ενημερωθείτε για τις τελευταίες αλλαγές:

 

Δρομολόγια Εσωτερικού

Τα εισιτήρια για τις Γραμμές Εσωτερικού μπορούν να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας (open) με χρονική ισχύ ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού. Μπορείτε να απευθυνθείτε στην εταιρεία μας τηλεφωνικά στο +30 2810 399899 ή να αποστείλετε e-mail στο reservation@minoan.gr με το αίτημα μετατροπής του εισιτηρίου σας σε ανοικτό ή όποια άλλη αλλαγή επιθυμείτε. Για περισσότερες πληροφορίες και τυχόν διευκρινίσεις, παρακαλούμε τους κ.κ. επιβάτες να απευθύνονται στα πρακτορεία ή στα λιμενικά γραφεία της Minoan Lines, είτε στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή στα σημεία πώλησης από όπου εκδόθηκαν τα εισιτήριά τους.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΩΤΕΡΙΚΟΥ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΥΚΛΑΔΕΣ)

Για το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020,ισχύουν τα εξής:
Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, καθώς και εισιτηρίων διεθνών πλόων προς επιβάτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος(OPEN tickets) ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου του ματαιωθέντος ταξιδιού. Το πιστωτικό σημείωμα εκδίδεται από τον μεταφορέα πλοιοκτήτη, πλοιοκτήτρια εταιρεία ή διαχειριστή (εφεξής μεταφορέας) και έχει ημερομηνία λήξης δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία ταξιδιού. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο δικαιούχος του πιστωτικού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του μεταφορέα. Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος, η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Η οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον παρέλθουν δεκαοκτώ (18) μήνες και το πιστωτικό σημείωμα(OPEN ticket) δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Για δρομολόγια εσωτερικού μπορείτε να κάνετε τα εισιτήρια σας Open εδώ http://open.minoan.gr/

 

Σας ενημερώνουμε ότι για τα εισιτήρια γραμμών εσωτερικού που εκδίδονται από 07/07/2020 και μετά ισχύει η κανονική ακυρωτική πολιτική της εταιρείας μας.

Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ακυρώσει το ταξίδι του, έχει 2 επιλογές:

  • Μετατροπή του εισιτηρίου σε εισιτήριο ανοιχτής ημερομηνίας (open ticket) 
  •  Ακύρωση του εισιτηρίου με χρέωση ακυρωτικών, σύμφωνα με τους  όρους ακυρωτικής πολιτικής

Δρομολόγια Εξωτερικού

Τα εισιτήρια για τις Γραμμές Αδριατικής (Αγκώνα/Βενετία) μπορούν να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας (open) με χρονική ισχύ ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού. Για την περίπτωση που αυτά περιλαμβάνουν την προσφορά του Early Booking, οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα της προσφοράς (20% έκπτωση) όταν επανέλθουν για να δηλώσουν τις νέες ημερομηνίες ταξιδιού, χωρίς να τους ζητηθεί διαφορά ναύλου (εκτός εάν επιθυμούν ανώτερη κατηγορία ή οι νέες ημερομηνίες ταξιδίου εμπίπτουν σε διαφορετική εποχικότητα από αυτήν που είχαν προγραμματίσει αρχικά το ταξίδι τους και οι ναύλοι των εισιτηρίων διαφοροποιούνται (π.χ. από χαμηλή σε μεσαία, από μεσαία σε υψηλή περίοδο). Για περισσότερες πληροφορίες και τυχόν διευκρινίσεις, παρακαλούμε τους κ.κ. επιβάτες να απευθύνονται στα πρακτορεία ή λιμενικά γραφεία της Minoan Lines, στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή στα σημεία πώλησης από όπου εκδόθηκαν τα εισιτήριά τους.

Share it!

Μοιραστείτε με τους φίλους σας την ταξιδιωτική εμπειρία της Minoan Lines.