Μέτρα πρόληψης και οδηγίες για το ταξίδι σας

Το ταξίδι συνεχίζεται στις γραμμές της Κρήτης! Από 18/5 ταξιδέψτε με υγειονομική ασφάλεια με τα υπερσύγχρονα, οικολογικά cruise ferries της Minoan Lines απολαμβάνοντας και πάλι τη μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία.

#MenoumeAsfaleis #ToTaxidiSynexizetai

Σεβόμενη τις οδηγίες προστασίας και υγιεινής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και των αρμόδιων φορέων, η διοίκηση των Μινωικών Γραμμών με απόλυτο σεβασμό στην εθνική προσπάθεια για έλεγχο της κρίσης του COVID-19 υιοθέτησε και ακολουθεί την υγειονομική πολιτική όπως παρουσιάζεται αναλυτικά παρακάτω.

Στόχοι μας είναι η ασφάλεια του προσωπικού ξηράς και θάλασσας, η προστασία των επιβατών και των συνεργατών μας και η ορθή λειτουργία των παρεχόμενων υπηρεσιών, τόσο στα σημεία πώλησης (εκδοτήρια εισιτηρίων) όσο και στα πλοία μας.

ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΑΣ

Καθώς η ασφάλεια και η υγεία τόσο των επιβατών και των συνεργατών μας όσο και των πληρωμάτων μας είναι ύψιστης προτεραιότητας, εντατικοποιήσαμε τα μέτρα υγιεινής και προφύλαξης για την πρόληψη της εξάπλωσης του COVID-19 στα πλοία μας. Τα παρακάτω μέτρα ισχύουν από 18/5 έως και 15/6/2020. Συγκεκριμένα:

  • Πριν από την επιβίβαση στο πλοίο είναι απαραίτητη η θερμομέτρηση και η συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου κατάστασης υγείας, το οποίο διατηρείται από την εταιρεία σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία αποκλειστικά για την τήρηση και την προστασία της δημόσιας υγείας. Το έντυπο διατίθεται από τα πρακτορεία μας και το δίκτυο των συνεργατών μας και συνίσταται η έγκαιρη συμπλήρωσή του πριν από το ταξίδι. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ
  • Καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους είναι υποχρεωτική η χρήση μάσκας (συνίσταται η υφασμάτινη) από το επιβατικό κοινό.
  • Οι αξιωματικοί και τα μέλη του πληρώματος φορούν γάντια και μάσκα σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου καθ’όλη τη διάρκεια του ταξιδιού και της παραμονής τους στο πλοίο.
  • Εφαρμόζεται η απόσταση 1,5 μέτρου κατά την επιβίβαση, αποβίβαση και σε όλους τους χώρους του πλοίου καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού και της παραμονής επιβατών στο πλοίο.
  • Οι καμπίνες χρησιμοποιούνται από ένα (1) άτομο, εκτός αν πρόκειται για οικογένεια (συγγενείς πρώτου  βαθμού), οπότε μπορούν να είναι έως 4 άτομα, ή ΑΜεΑ με τον συνοδό τους.
  • Στα αεροπορικά καθίσματα διατηρούνται αντίστοιχα οι αποστάσεις μεταξύ των επιβατών με σηματοδότηση των θέσεων σε ειδική διάταξη (ένα κάθισμα κατειλημμένο και ένα κάθισμα κενό,  παρακείμενο, εμπρός και πίσω).
  • Εντατικοποιήσαμε τις ενέργειες καθαρισμού και απολύμανσης των καμπινών και κοινόχρηστων χώρων των πλοίων με την αποκλειστική χρήση προϊόντων κατάλληλων για δραστικές απολυμάνσεις, σε συνεργασία με εξειδικευμένες εταιρείες απολύμανσης και καθαρισμού, παράλληλα με την τακτική καθημερινή καθαριότητα από το προσωπικό του πλοίου.
  • Τα προς χρήση λευκά είδη μας είναι πεντακάθαρα, τέλεια σιδερωμένα, αγγίζονται από το προσωπικό μας μόνο με γάντια πριν τοποθετηθούν στις καμπίνες και ανανεώνονται σε κάθε ταξίδι του πλοίου.
  • Τα σύγχρονα πλοία της Minoan Lines διαθέτουν προηγμένα συστήματα φιλτραρίσματος αέρα, τα οποία είναι εξοπλισμένα με ειδικά φίλτρα, μέσω των οποίων ο αέρας ο οποίος εισέρχεται αποκλειστικά από έξω, φιλτράρεται και δεν επανακυκλοφορεί ούτε περνάει από καμπίνα σε καμπίνα.
  • Η Minoan Lines έχει πιστοποιηθεί με ISO 22000:2005, Σύστημα Ασφαλούς Διαχείρισης Τροφίμων για αποθήκευση, επεξεργασία και σερβίρισμα τροφίμων και ποτών στα πλοία, από την TÜV HELLAS, το οποίο υιοθετεί τις αρχές του συστήματος HACCP system (Hazardous Analysis Critical Control Point) και πιστοποιεί την εφαρμογή των ποιοτικότερων μέτρων σύμφωνα με τα υψηλότερα πρότυπα.
  • Υιοθετούμε αυστηρά τα μέτρα πρόληψης ως προς τη λειτουργία των εστιατορίων, μπαρ και καταστημάτων των πλοίων, σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες / διατάξεις της Ελληνικής Κυβέρνησης – Όλα τα μαγειρικά σκεύη και τα μαχαιροπίρουνα πλένονται με απορρυπαντικά σε υψηλές θερμοκρασίες που καταστρέφουν τα παθογόνα βακτήρια. Τα μαχαιροπίρουνα στη συνέχεια συσκευάζονται σε συσκευασίες μίας χρήσης. Το προσωπικό θα φέρει προστατευτικό εξοπλισμό (μάσκα, γάντια) και θα φροντίζει τακτικά τον καθαρισμό των επιφανειών κοινής χρήσης. Προτείνεται η χρήση πιστωτικών καρτών για την αποφυγή συναλλαγής μετρητών.
  • Αναστείλαμε τη λειτουργία των εστιατορίων a la carte, καθώς και το σερβίρισμα στο χώρο των μπαρ. Τα μπαρ, τα σαλόνια και τα self-service εστιατόρια θα λειτουργούν με αυστηρή τήρηση των προληπτικών οδηγιών περί μη συνωστισμού.
  • Βρισκόμαστε σε επικοινωνία με τις αρμόδιες αρχές και ενημερώνουμε τους αξιωματικούς και τα μέλη του πληρώματος, ώστε να συμμορφώνονται πλήρως με τις τελευταίες οδηγίες πρόληψης (προσωπική πρόληψη και υγιεινή των ίδιων, αλλά και των επιβατών) και να είναι σε θέση να διαχειριστούν έκτακτες καταστάσεις, σε περίπτωση που κάποιος εμφανίσει συμπτώματα που μπορούν να αποδοθούν στη λοίμωξη του κορωνοϊού COVID-19 (απομόνωση σε ειδικό χώρο, αποβίβαση στο επόμενο λιμάνι το οποίο διαθέτει το απαραίτητο δυναμικό για τη διαχείριση του, ιχνηλάτηση επαφών κλπ).
  • Ενημερώνουμε με ενημερωτικό έντυπο και οπτικοακουστικό υλικό τους επιβάτες για τα μέτρα πρόληψης και τους κινδύνους εξάπλωσης του COVID-19. Επιπλέον, σχετικές ανακοινώσεις αναφέρουν την τήρηση και εφαρμογή των μέτρων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.
  • Για την καλύτερη εφαρμογή των κανόνων ατομικής υγιεινής και προστασίας των επιβατών, σε διάφορα σημεία στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου και τις τουαλέτες διατίθενται αντισηπτικά.
  • Παρακαλούμε πριν από το ταξίδι σας συμβουλευτείτε με τα μέτρα υγιεινής από το αντίστοιχο έντυπο του ΕΟΔΥ, το οποίο Μπορείτε να το κατεβάσετε εδώ. Οι κ.κ. επιβάτες δεν θα πρέπει να ταξιδέψουν εάν παρουσιάζουν συμπτώματα λοίμωξης COVID-19 (βήχας, καταρροή, πυρετός, πονόλαιμος, δύσπνοια και άλλα αναπνευστικά συμπτώματα) ή εάν έχουν έρθει σε επαφή με ασθενή COVID-19 τις τελευταίες 14 ημέρες πριν από το ταξίδι.

 

ΥΓΙΕΙΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ

  • Προληπτικά, υιοθετήσαμε την εξ’ αποστάσεως εργασία στην πλειοψηφία των στελεχών μας καθώς και τις τηλεδιασκέψεις κατά τη διάρκεια του lockdown. Μετά την άρση των μέτρων, συνεχίζεται η εφαρμογή των παραπάνω προληπτικών μέτρων σε μικρότερο ποσοστό του προσωπικού μας.
  • Ενημερώνουμε με ενημερωτικό έντυπο υλικό το προσωπικό μας για τα νέα μέτρα πρόληψης και υγιεινής.
  • Κατά την παραμονή του προσωπικού στα γραφεία είναι απαραίτητο να φορούν γάντια και μάσκα και τηρούνται οι απαραίτητες αποστάσεις καθώς και τα μέτρα υγιεινής.
  • Υφασμάτινες μάσκες και γάντια έχουν δοθεί σε όλο το προσωπικό της εταιρείας.  Επιπλέον, αντισηπτικά και γάντια διατίθενται σε κοινόχρηστα σημεία των κεντρικών γραφείων.
  • Αναστείλαμε τη λειτουργία των κεντρικών μας πρακτορείων και διατηρήσαμε τη λειτουργία των λιμενικών μας γραφείων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και των μεταφορικών εταιρειών που διακινούνται καθημερινά με τα πλοία της εταιρείας μας.
  • Εντατικοποιήσαμε τα μέτρα πρόληψης και υγιεινής στο προσωπικό των λιμενικών μας γραφείων, παρέχοντας σε κάθε εργαζόμενο μας γάντια, μάσκα και αντισηπτικό.
  • Τοποθετήσαμε ειδική σήμανση σε απόσταση 1,5 μέτρου από το σημείο εξυπηρέτησης (γκισέ πρακτορείου) και αναρτήθηκαν οι απαραίτητες οδηγίες, ώστε να τηρείται αυστηρά η απόσταση ασφαλείας μεταξύ των εργαζομένων των πρακτορείων, του επιβατικού κοινού ή των συνεργατών των μεταφορικών εταιρειών κατά τη διάρκεια της εξυπηρέτησης.
  • Σε όλα τα λιμενικά μας γραφεία τοποθετήθηκαν αντισηπτικά για τη χρήση των συναλλασσόμενων επιβατών ή συνεργατών.
  • Ενημερώνουμε συστηματικά τα στελέχη της εταιρείας για τους τρόπους πρόληψης και προστασίας, ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

 

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΗΣ ΑΔΡΙΑΤΙΚΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Στα πλαίσια των κυβερνητικών μέτρων κατά της εξάπλωσης του κορωνοϊού COVID-19, διεκόπη η επιβίβαση και η μετακίνηση επιβατών και ιδιωτικών οχημάτων στα πλοία των γραμμών της Αδριατικής (από/προς Ιταλία). Εξαιρείται η διακίνηση των φορτηγών οχημάτων. Η απαγόρευση τέθηκε σε ισχύ από 15/03/2020 και ώρα 15:00, με διάρκεια έως 31/05/2020 .

 

Τα εισιτήρια για τις Γραμμές Αδριατικής (Αγκώνα/Βενετία) μπορούν να μετατραπούν σε ανοικτής ημερομηνίας (open) με χρονική ισχύ ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού. Για την περίπτωση που αυτά περιλαμβάνουν την προσφορά του Early Booking, οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα της προσφοράς (20% έκπτωση) όταν επανέλθουν για να δηλώσουν τις νέες ημερομηνίες ταξιδιού, χωρίς να τους ζητηθεί διαφορά ναύλου (εκτός εάν επιθυμούν ανώτερη κατηγορία ή οι νέες ημερομηνίες ταξιδίου εμπίπτουν σε διαφορετική εποχικότητα από αυτήν που είχαν προγραμματίσει αρχικά το ταξίδι τους και οι ναύλοι των εισιτηρίων διαφοροποιούνται (π.χ. από χαμηλή σε μεσαία, από μεσαία σε υψηλή περίοδο). Για περισσότερες πληροφορίες και τυχόν διευκρινίσεις, παρακαλούμε τους κ.κ. επιβάτες να απευθύνονται στα πρακτορεία ή λιμενικά γραφεία της Minoan Lines, στον ταξιδιωτικό τους πράκτορα ή στα σημεία πώλησης από όπου εκδόθηκαν τα εισιτήριά τους (ηλεκτρονικές σελίδες πώλησης).

 

Επίσης, ενημερώνουμε τους συνεργάτες των μεταφορικών εταιρειών για τη γραμμή της Αδριατικής ότι:

  • Σε ότι αφορά την κατανομή των οδηγών φορτηγών οχημάτων σε καμπίνες, έχουμε μεριμνήσει για προληπτικούς λόγους, τη φιλοξενία ενός και μόνο οδηγού ανά καμπίνα σε κάθε του μετακίνηση στα δρομολόγια των γραμμών της Αδριατικής, μετά την εφαρμογή της παραπάνω κυβερνητικής οδηγίας. Λαμβάνοντας υπόψη την υφιστάμενη απαγόρευση στη διακίνηση επιβατών, προβλέπεται ότι το παραπάνω προληπτικό μέτρο θα εφαρμόζεται επαρκώς.
  • Οι οδηγοί φορτηγών οχημάτων πρέπει να συμπληρώνουν τη σχετική φόρμα, στην οποία βεβαιώνουν ότι πληρούν τις αναγκαίες προϋποθέσεις για να τους επιτραπεί η επιβίβαση τους στο πλοίο.
  • Σε περίπτωση που κάποιος οδηγός φορτηγού οχήματος παρουσιάσει συμπτώματα που μπορούν να αποδοθούν στον κορονοϊό COVID-19, δεν θα πρέπει να ταξιδέψει. Ενώ αν τα συμπτώματα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του πλου, έχουν δοθεί σαφείς οδηγίες στους αξιωματικούς και τα μέλη του πληρώματος σχετικά με τη διαχείριση του περιστατικού και την απομόνωση του ατόμου σε ειδικό χώρο στο πλοίο, όπως ορίζουν οι αρμόδιες αρχές και νομικές διατάξεις.
  • Οι οδηγοί φορτηγών οχημάτων, θα πρέπει να αποφεύγουν, κατά το δυνατόν, πληρωμές σε μετρητά ή κάρτα (εξαιρουμένης της ανέπαφης) και να αποφεύγουν τη φυσική επαφή κατά την παράδοση ταξιδιωτικών εγγράφων στο προσωπικό για το check-in.

 

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΚΡΗΤΗΣ / ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

  • Έντυπο Ερωτηματολόγιο Κατάστασης Υγείας πριν από την Επιβίβαση

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, συστήνεται οι κ. επιβάτες να έχουν συμπληρώσει έγκαιρα το ειδικό ερωτηματολόγιο κατάστασης υγείας, το οποίο διατηρείται από την εταιρεία σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία αποκλειστικά για την τήρηση και την προστασία της δημόσιας υγείας. Το έντυπο διατίθεται από τα πρακτορεία μας και το δίκτυο των συνεργατών μας. Μπορείτε να το κατεβάσετε και από εδώ

  • Πολιτική Έκδοσης Πιστωτικού Σημειώματος:

Για το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως την 31η Οκτωβρίου 2020, ισχύουν τα εξής:

Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου ακτοπλοϊκών εισιτηρίων προς επιβάτες που δεν μπορούν να ταξιδέψουν λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί στις μετακινήσεις, ή δεν επιθυμούν να ταξιδέψουν λόγω της αβεβαιότητας που υπάρχει εξαιτίας της πανδημίας ή λόγω ματαίωσης των προγραμματισμένων δρομολογίων τους ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος (OPEN tickets) ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου του ματαιωθέντος ταξιδιού. Το πιστωτικό σημείωμα εκδίδεται από τον μεταφορέα πλοιοκτήτη, πλοιοκτήτρια εταιρεία ή διαχειριστή (εφεξής μεταφορέας) και έχει ημερομηνία λήξης δεκαοκτώ (18) μηνών από την ημερομηνία ταξιδιού. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο δικαιούχος του πιστωτικού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του μεταφορέα. Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος, η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Η οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον παρέλθουν δεκαοκτώ (18) μήνες και το πιστωτικό σημείωμα(OPEN ticket) δεν έχει χρησιμοποιηθεί."

Επιπλέον Πληροφορίες:

  • Συστήνουμε στους κ.κ. επιβάτες και τους συνεργάτες μας κατά την έκδοση των εισιτηρίων ή των φορτωτικών, να περιορίσουν τη χρήση μετρητών και να προτιμούν τη μέθοδο της ανέπαφης συναλλαγής, με χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες.
  • Συστήνουμε ακόμα, να αποφεύγεται η φυσική επαφή με το προσωπικό των λιμενικών γραφείων ή των πλοίων κατά τη διάρκεια του check-in.
  • Στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων και των οδηγιών των αρμόδιων φορέων για μη συνωστισμό, παρακαλούμε τους κ.κ. επιβάτες για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους να βρίσκονται την ημέρα του ταξιδιού τους, τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης του πλοίου στα κατά τόπους λιμενικά γραφεία της εταιρείας, εάν χρειάζονται κάποια αλλαγή ή δεν έχουν εκδώσει τα εισιτήριά τους. Συγκεκριμένα, το διάστημα από 25/4 έως και 30/5/2020, οι ώρες επιβίβασης στα λιμάνια της Σούδας και του Πειραιά διαμορφώνονται ως ακολούθως: Έναρξη επιβίβασης στην Σούδα 17:45, Έναρξη επιβίβασης στο Ηράκλειο 21:45,  Έναρξη επιβίβασης στον Πειραιά 19:00

 

 

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ / ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ

 

Για κρατήσεις θέσεων ή επιπλέον πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες εξελίξεις και τα δρομολόγια της εταιρείας μας, παρακαλούμε να:

 

Τα παραπάνω αντιπροσωπεύουν μια σειρά από τα προληπτικά μέτρα που εφαρμόζουμε με συνέπεια και αυστηρότητα για την ασφάλεια και την υγεία όλων μας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19. Παρακολουθούμε διαρκώς τις εξελίξεις και προσαρμόζουμε τις ενέργειές μας με σεβασμό και σοβαρότητα, έχοντας πάντοτε σαν βασική μας προτεραιότητα όλους εσάς, τους επιβάτες και τους συνεργάτες μας, που μας στηρίζετε 48 χρόνια τώρα.

Δείτε συμπληρωματικά εδώ περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον COVID-19.

 

Το ταξίδι συνεχίζεται με υγειονομική ασφάλεια με ποιότητα και επαγγελματισμό!

 

Share it!

Μοιραστείτε με τους φίλους σας την ταξιδιωτική εμπειρία της Minoan Lines.